186 Ne Numarası

alo186ALO 186 tüm Türkiye'nin ortak elektrik arıza numarasıdır. Türkiye'nin her yerinden 186 numaralı telefonu arayarak; elektrik arıza bildirimi yapabilir, planlı kesintileri ve süresini öğrenebilir, kaçak ihbarında bulunabilirsiniz. Bunun yanında çalışmayan sokak lambalarını bildirme, borçtan kesilen tesisatınız için açma talebinde bulunmaya kadar evinizin içindeki elektrik arızaları haricindeki tüm elektrikle ilgili yaşadığınız problemleri 186 nolu telefondan bildirebilirsiniz.

186 dışında elektrik dağıtım firmalarının kendilerine özel numaraları da vardır. Eğer direk 186 'yı ararsanız operatörler sizi otomatik olarak bulunduğunuz bölgenin elektrik dağıtım firmasının çağrı merkezine yönlendirecektir.

Peki MEDAŞ bölgesi dışından yani Konya, Karaman, Aksaray, Niğde, Nevşehir ve Kırşehir dışından MEDAŞ Çağrı merkezine ulaşmak istediğinizde nasıl ulaşacaksınız? İşte böyle durumlarda dağıtım firmalarının sadece kendilerine ait olan 444 'li numaralar devreye girmekte.

MEDAŞ firmasına ait olan çağrı merkezi numarası 444 8 186 dır. Bu numarayı tuşlayarak Türkiye'nin her yerinden MEDAŞ Çağrı Merkezine ulaşabilirsiniz.

Eğer dağıtım firmasını değilde perakende firmasını aramak istiyorsanız 444 7 786 numarası telefonu arayarak MEPAŞ çözüm merkezine yine aynı şekilde Türkiye'nin her yerinden ulaşabilirsiniz.

Elektrik dağıtım firmaları çağrı merkezlerini aramak ücretlidir. Ücreti ise sabit hatları aramanın ücretiyle aynıdır. BTK sabit hatları arama ücreti için üst sınır belirlemiştir ve bu üst sınır dakika başına 46.25 kuruştur. Mobil operatörler bu ücretin altına inebilirler fakat üstüne çıkamazlar.

Yorumlar