Sanat Galerisinde Emre Tan'ın İzleri

Emre Tan’ın eserleri; Konya Medaş Sanat Galerisi'nde düzenlenen sergi ile hayat bulacak. 24 Kasım 2014 yılında hayatını kaybeden, Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Resim İş Öğretmenliği Öğretim görevlilerinden Emre Tan’ın eserleri, 22-30 Nisan tarihleri arasında MEDAŞ Sanat Galerisi’nde sergiye sunulacak. Sergi ailesiyle birlikte Alman Ressam Chaled Res Aram tarafından düzenleniyor.


emre tan sergisi

Emre TAN Kimdir?

1985 Kocaeli Gölcük'te doğdu. İlk ve Orta öğrenimini İstanbul'da tamamladı. 2004-2005 eğitim-öğretim yılında Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Resim Bölümünde lisans öğrenimine başladı. 2008 yılında Prof. Dr. Melek Gökay atölyesinden mezun oldu ve aynı fakültede yüksek lisans eğitimine başladı. 2011 yılında lisansüstü eğitimini tamamladı. 2012 yılında Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi'nde Doktora eğitimine başladı. 24.11.2014 Öğretmenler Günü'nde amansız hastalığına yenik düşerek aramızdan ayrıldı.

Ödülleri;
2005, İstanbul Tantavi Sanat Festivali 1.Duvar Resim Yarışması, üçüncülük ödülü
2006, Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrenci Resim Yarışması, Başarı ödülü
2007, Ümraniye Belediyesi 3.Geleneksel Resim Yarışması, Mansiyon ödülü
2007, Uludağ Üniversitesi 5.Kültür-Sanat Yarışması (Resim), Birincilik ödülü
2007, 7.Şefik Bursalı Resim Yarışması, Juri özel ödülü
2008, Gesam 1.Ulusal Resim Yarışması, Mansiyon ödülü
2009, Çanakkale 18 Mart üniversitesi Resim Yarışması, Mansiyon ödülü
2009, RH+ Sanat Dergisi "2008 Yılın Genç Ressamı Finalisti", Dergi özel ödülü

2010, Nuri İyem Resim Yarışması, Birincilik Başarı ödülü

Yorumlar