10 kW Çatı - Cephe Güneş Enerjisi Santrali Başvuru Belgeleri

GÜNEŞ ENERJİSİNE DAYALI ÇATI VE CEPHE BAŞVURULARINDA
SUNULMASI GEREKEN BİLGİ VE BELGELER LİSTESİ

1. Lisanssız Üretim Bağlantı Başvuru Formu (Ek-4)
2. Gerçek kişiler için aslıyla birlikte sunulacak Nüfus Cüzdanı fotokopisi, tüzel
kişiler için tüzel kişiyi temsil ve ilzama yetkili şahıs/şahısların "Yetki
Belgeleri"nin aslı veya noter onaylı suretleri veya aslı ile birlikte sunulacak
fotokopisi,
3. Üretim tesisinin kurulacağı alan ile ilgili olarak:
     a. Müstakil binalar için üretim tesisi ile ilişkilendirilen tüketim tesisinin
     bulunduğu yere ait tapu kaydı veya kira sözleşmesi veya kullanım
     hakkını gösterir belge
     b. Birden fazla kullanıcının bulunduğu binalarda (apartman vs) apartman
     veya sitelerin karar defterlerinde başvuru sahibi için güneş enerjisine
     dayalı üretim tesisi kurulabileceğine dair karar örneğinin noter onaylı
     sureti
4. Tüketim tesisi ile ilgili olarak:
     a. Mevcut tüketim tesisleri için Tekil kod
     b. Kurulması planlanan tüketim tesisine ilişkin 3/5/1985 tarihli ve 3194
     sayılı İmar Kanununa göre verilen inşaat ruhsatı ve/veya inşaat ruhsatı
     yerine geçen belge
5. Faaliyet yasağına ilişkin beyan (Ek-2)
6. Başvuru dilekçesi (Ek-5)
___________________________________________________________________

Ek-2

FAALİYET YASAĞINA İLİŞKİN BEYAN

          Dağıtım ve görevli tedarik şirketleri dahil olmak üzere, 6446 sayılı Elektrik Piyasası
Kanunu’nun 14 üncü maddesinin yedinci fıkrası ile Elektrik Piyasasında Lisanssız Elektrik
Üretimine İlişkin Yönetmeliğin 31 inci maddesinin yirmi birinci fıkrasında tanımlanan kişiler
arasında olmadığımı,

beyan ederim.

          İşbu beyanımın gerçek dışı olduğunun tespiti hâlinde Yönetmeliğin 28 inci maddesinin
altıncı fıkrası kapsamında işlem tesis edileceğini kabul ve taahhüt ederim.

_ _/_ _/_ _ _ _
Ad SOYAD
Unvan
(Kaşe)

İmza
___________________________________________________________________

Ek-4

LİSANSSIZ ÜRETİM BAĞLANTI BAŞVURU FORMU


___________________________________________________________________

Ek-5

......../......../.........

MERAM ELEKTRİK DAĞITIM ANONİM ŞİRKETİ’NE
................................

Elektrik Piyasasında Tüketim Tesisi İle Aynı Ölçüm Noktasından Bağlı ve Güneş Enerjisine Dayalı
Üretim Tesisleri İçin Lisanssız Üretim Başvurularına ve İhtiyaç Fazlası Enerjinin Değerlendirilmesine
İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında güneş enerji santrali kurmak istiyorum.
Gereğini arz ederim.

Ad Soyad :
Telefon :
Adres :
Uygulama Yeri : Çatı ( ) Cephe ( )
Tapu Bilgileri
          İl:
          İlçe:
          Mahalle/Köy:
          Ada:
          Parsel:

İmza :

Not: Başvurumda eksik evrak olması veya başvurumun olumsuz sonuçlanması durumunda başvuru
evraklarımın iade edilmesini talep ediyorum.

EK: Başvuru Evrakları

Yorumlar